Wii

Har just spelat lite wii, lite bowling och lite bondgården!! Det är så roligt!!! :-) ..

Men någonting som är mindre roligt är vädret vi har utanför fönstret idag, usch! Att det aldrig kan bli en solig sommar? .. Det är ju hemskt! .. Och så börjar skolan igen om 11 dagar, då kan man väll få lite solsken innan? Eller ska det bli som alla andra år, att solen kommer när skolan börjar och man måste sitta inne och se på solen för att uppfatta den? ..

Ja nu kommer det iaf ett gäng med nya ettor, det kommer bli kul att trakasera dem! ;) .. Nej då, men vi ska ju göra utflyckter med dem den första veckan .. Som vi fick .. Stadsorientering osv osv .. Det var jätte kul tycker jag!! Och jag brukar ALDRIG vara med på gruppuppgifter.. Ujjaujja..

IMORN FÅR JAG MIN LÖN!!!!!! :D:D:D:D:D:D.. *lycklig*

Nej, nu ska jag hitta på nått, nått .. TRÖK VÄDER!


Dessutom, så är det dag 10 på GI-metoden. blä blä blä vad tråkigt det är att inte kunna käka vanlig potatismos osv osv .. Men men, det gör ju nytta såå ..


Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0