Äntligen!

Nu är jag hemma, kom hem kring 3.. Men var så trött att jag somnade direkt efter att vi kommit hem i princip.. Nu har vi ätit kvällsmat och mammsen å pappsen e på g till Sandra och Andreas..
Jag har inte lika ont som förra gången, inget e som förra gången!! .. Varit med om pinsamma, dryga, onödiga saker idag.. Men de e väl sånt man får stå ut med ibland! Hehe..
Mår iaf så bra som man kan må, kan nog tillochmed gå uppför trappen utan problem! Men de e idag, får se hur det går imorgon när jag vaknar om jag e helt förlamad då eller inte.. hehe...

neh nu ska jag kolla på någon film, och vänta på mormor & morfar!

Puss och kram

21 dagar till julafton!!
22 dagar till familjejulafton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0