Hellu..

Nu e jag hemma, eller jaa.. kom hem vid 19:00 tiden, väntar på att mammi ska komma hem med mina nya sängkläder! Och laddar ner Ghost Wisperer.. Så otroligt bra serie! .. Sitter och MSN:ar med Emma, länge sen man träffade hon, men imorn då erre skolan mellan 08:30-11:00 !  .. så då SKA jag träffa Emma.. så de så! ..

Och jag e helt besatt, MÅSTE SE TWILIGHT! .. Men jag tror att jag har för höga förväntningar nu, så jag ska FAKTISKT vänta till den kommer på DVD och köpa den då! .. Fick hem en intressant bok idag i posten: Jag minns inte varför jag älskar dig. Den e jätte bra bara de 18 sidor jag har läst, e helt fast i den! ..

Nej nu ska jag hitta på nått och göra, kanske titta igenom TSS igen.. Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0