Jisses amalia..

vad tråkigt livet kan vara alltså!! .. Håller på att titta på OTH på datan, men de e ändå tråkigt, för jag vill göra nått!! .. Så hittade jag ett pepparkaks hus som pappa ska limma ihop så jag kan bygga så jag får nått att göra!! ..
Och de ska och hälsa på mommo på sjukhuset idag, men jag kan inte följa med eftersom att jag & rumpan har en otroligt dålig dag idag!! .. Ont som jag vet inte vad, och ändå har jag tagit medicin och allt .. Bajs..
08.20 imorn bitti ska jag vara vid sjukstugan och lägga om igen, då blir det att göra ännu ondare!! .. USch, och imorgon e alla i skolan medans jag bara sitter där och glor på ingenting.. Usch ..
Så finns det nån snäll själ som kan komma och göra mitt liv lite roliga för ca en timme? .. Innan jag dör av tristellse. uttråkning.
Nu önskar jag att det kändes som i torsdags, då hade jag kunnat gått till skolan!! .. Men sånt är inte läget..



Jaja, nu ska jag sluta gnälla!! ..
Vi ses och hörs.

17 dagar till julafton!!
18 dagar till familjejulafton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0