Julafton!!

Idag har vi äntligen firat julafton, tyvärr kunde inte A&S komma men det e bara för att Emanuel e sjuk, men men.. Vi kommer ju ses senare när ni e friska för vi måste ju också byta klappar! :) ..
Idag köpte jag även min alldeless egna digitalsystemkamera! Nikon D40, totalt förälskad! Massa bilder från idag dessutom.. Och en massa söta bilder på Kira när hon sover i soffan! Men de kommer upp lite senare om jag orkar koppla in kameran i datan idag.. sitter och beundrar den nu!! ..
Måste ju ta kort på alla julklappar jag fått också!! ..

Fick ju mina efterlängtade duntofflor av mamma och pappa!! .. Och en matchande pyjamas från farmor och farfar! Jätte gulligt!! ..

Nej nu ska jag sätta mig och glutta lite på Sagan om ringen, konungens återkomst.. Har ju sett de första 2 (Som jag förövrigt fick i julklapp, alla tre alltså!) sen så efter den ska jag börja kika på Narnia som jag också fick i julklapp! ..


Tack alla för de fina presenterna! Och tack mormor och morfar för pengarna! :) .. De kommer användas väl!!! .. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0