Shrek 2..

Setat och spelat på Crash idag hos Elin, hon har bytt rum..
Först spelade vi Shrek 2, och vi hade kommit jätte långt!! .. Så blev Elin sur för att det ville inte fungera som hon ville att det skulle göra, så hon stängde av det, UTAN ATT SPARA!! Så vi måste typ göra om ett helt kapitel igen.. *suck* .. Och det kapitlet var riktigt överdriver drygt!!! .. Men men, så går det när jag inte e med i svängarna..
Imorgon hade jag tänkt att baka pepparkakor och möjligtvis lussekatter, beror på om mamma vill hjälpa till med det, troligen inte.. Haha..
Annars så åker jag nog till sandra & andreas , beror helt på hur Sandra jobbar! Har ju inte varit dit på evigheter känns det som!! ..

Nej nu ska jag ta min oroliga mage och slänga oss i säng, tror att det har nått med gröt att göra..

(föresten, varför kronglar blogg.se nuför? .. Mina inlägg vägrar visas!!! .. )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0