sjuka familjen!

jepp, typ alla e sjuka! Och imorn är det julafton, jippie!
Jag, mamma, pappa, tessa, johan, sandra(?), emanuel, mormor, morfar..
Alla e sjuka av nått slag, men majoriteten e magsjuk.. även jag!
(Fast jag håller på att bli frisk, hallelujah-moment!)

Så imorgon blir det en lugn dag framför TVn antar jag, men så kan det gå.. Som mamma sa:
"Denna julen kommer gå till historien" och jag håller med, alla e ju sjuka! ..
Hoppas att det iaf blir lite julklappar imorgon ändå? ..
Mamma och pappa ska iaf få av mig..

nej nu ska jag slänga mig i sängen och titta på någon film och invänta julen, 00:00 kommer jag skicka massa sms kan jag lova,

GOD JUL PÅ ER ALLA! Och hoppas att alla blir friska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0