,hejhej

Nu sitter jag i skolan, vi slutade typ för en timme sen, fast igentligen så hade vi svenska, och dom som inte har redovisning dom har hål, jag hade hål. sen så hade vi gympa och det får jag inte vara med på, så detta var en ONÖDIG dag.. Men jag gick hit ändå för jag HOPPAS på att mitt löshår kommer idag. Annars kommer det imorn och det känns lite jobbigt, för då måste jag gå 1 timme tidigare från skolan typ! Och det känns lite surt! =( ..

Men det är ju trevligt att jag har Therese med mig iaf! =D Hon får allt att gå fortare, för hon e sååå knäpp! =)

Men snart ska jag gå ner till Johanna och titta om håret kommit, jag hoppas hoppas hoppas, men bara för det så kommer det komma imorn och det VET jag! Men men, måste dit och kolla ändå! Men jag vill ha det IDAG!!! Men men, vad ska man göra?

Kan ju bara fortsätta hoppas på att jag får det snart!

Men jag ska dra dit och kika nu :-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0