Tjenna

nu sitter man här i skolan, har fått mitt intyg nu så jag får sitta vid datorn på alla lektioner när jag själv känner att jag "behöver" det, men de säger ändå till mig att gå och sätta mig vid datorn. Som om jag är nån liten unge som de kan bestämma över när jag sak göra saker. Lika på alla utom en lektion får jag sitta där själv i ett hörn med en dator, ingen får sitta bredvid mig! Kul liksom, bli helt utanför :-P .. Men på Handels lektionerna så ska jag få ha Emma med mig så jag har någon att diskutera frågorna med. *Tack Karin*

Ja men vad kan man säga om det nya året? Mycket händer :-P ..

Jag satt och tittade i Sandras kollegieblock och hittade en sak som Julia skrivit förut, då när vi krockade, då skulle vi skriva ett brev till våran lärare om hur vi kände och så. Sen skulle vi lämna in det, Julias satt där så jag rev ut det.. Kändes som att det inte är meningen att någon annan ska läsa det ju, de är ju hennes egna personliga tankar över det som hände.

Jaja, nu ska jag fokusera på det Solveig snackar om.. Kram hej

Kommentarer
Postat av: ämmapämma

Hej Kusin vitamin! Ja tror aldrig ja svarade på God jul-hälsningen, nu är det lite sent kanske.. =) men tack iaf o gott nytt 2008! Hoppas att du mår fint o att skolan går bra? O det är du o Johan (visst hette han så?) som gäller?
Ha d bra! Kramkram //Emma

2008-01-21 @ 23:35:10
Postat av: Ny bloggadress

2010-02-16 @ 11:47:17
URL: http://twentysomethiing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0