Helgen!

Ja, det har varit en riktigt bra helg! :-) .. I fredags kom Johan sent eftersom han firade sin kompis persson, som fick 4 triss lotter och vann på 3 utav dem, ena triss lotten såg ut såhär:


Jag säger som Linn sa.. Det är inte Tur, det är OMÖJLIGT!!!

Sen så kom han hit, då somnade vi i princip strax efter att han kom :-P .. Sen i Lördags så åkte vi hem till hans Place.. Kikade Pirates och bara hade det mys! :-) .. Trevlig dag, eftersom det regnade .. Sen på kvällen där när vi skulle sova så låg jag vaken och lyssnade på regnet utanför fönstret, såå mysigt, och en snarkande Johan bredvid mig, slår aldrig fel!! Idag så har vi varit vid hans kusin och grattat hennes son Felix som fyllt 8 år .. De vart tårta och en massa tjål! :-) .. Sen efter det så har jag bara varit hemma och käka kvällis, rostat bröd och o'boy.. GOTTIS :-D .. Och tänk er, det är bara 2 dagar kvar tills jag fyller år!! :-D .. Imorn är sista kvällen jag får vara uppe sent (för mig själv) sen ska jag vända tillbaka dygnet, för på fredag börjar JOBBET.
Och kan ju inte undgå att skriva att jag verkligen längtar tills Lördag när jag och Johan ska åka iväg till Gröna Lund! :-) .. Kommer bli såå kul, Emma poängterade att det var Sommarkrysset, men jag känner inte för att betala extra för det .. Neeh, då är vi nog på väg hem eller sitter och käkar.. Kommer bli en strålande dag iaf!! :-).. Hoppas bara inte det blir regn..



Nej nu ska jag fortsätta med min vardag, att inte göra någonting.. Kanske sätta på 13 snart 30 igen,. den är så otroligt rolig!! :-) .. Nej ge mig tisdag, presenter och tårta NU!!! ..

Föresten, imorn gör jag ÄPPELPAJ! :-D .. För den som vill smaka! :-) ..

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0