IKEA-trip.

Yepp, yesterdag var jag och johan och emma i v-rås, fast glömde kameran *suck* så ni får inte se alla galenskaper vi höll på med!! .. Men men, vi begav oss iväg kring 11 tiden från Smb där vi hämtade Emma, från stereon strömmade det ljuva ljudet utav "Disney-låtar" .. Jag och Emma sjöng med och Johan tyckte att vi var idioter.. När vi väl kom till Västerås så åkte vi runt och vilse innan vi till slut hittade till IKEA.. Väl där så käkade vi först på Pizza Hut, otroligt gott och trevligt ställe! .. Sen så gick vi in på IKEA, där shoppade vi loss!! .. Jag köpte:
1. Papperskorg.
2. 3st prydnadskuddar.
3. 2st överkast till min säng.
4. 2st påslakan set.



Sen så åkte vi bort till Bauhause delen av Västerås, där hittade jag och Emma en butik som hette Catalog, vi köpte ett par varsinna kortashorts för 25:- .. Vi gick ut därifrån nöjda!! .. Sedan så hade vi ingen ork osv så vi började åka hemmåt, klockan var kring 16.45  .. Vi fick lov att åka någon bakväg eftersom storavägen var avstängd.. Där så satt vi och fjantade oss och höll på .. ett par kom gåendes på vägen, vi sa att det var jag och Johan.. Sen så åkte vi förbi en hage med 4 kor, det var Emma och hennes och Johan 3 barn.. Mini-Emma, Mini-Johan & Mini-Madde.. Mini-Johan blev sedan att kallas för "Varning-För-Stenskott" .. Gud ja, det var en rolig dag, värt att göras om!! :-D ..

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0