Jaja, Emma-Pemma.

Nu erre dags för mig och Emma att gå och lägga oss.. Vi har ju trotts allt flera dagar att Msn:a på ;-).. Vi har upptäck någonting, vi tänker fasiken likadant.. Typ vi skrev samma saker hela tiden osv osv ..Till någonting helt annat, Hehe vi skrev nyss:

» madelene . - IMORGON!!! säger:

neeeh .. har bara dig.. men mitt huvud säger att jag inte har mig själv ens.. måste kanske sova

Emma säger:

Precis, låt mig sova då ;o

undra vem som håller vem vaken utav oss två egentligen ;-) .. Eller hur Emma?...
Haha vi skrev precis detta:

» madelene . - IMORGON!!! säger:

hehe kejj xD.. jag går upp om ca 9 timmar, e du vaken då ?

Emma säger:

De tror jag inte

Haha, jag tror att Emma är en liten trött tjej ;-) .. Nej ni , nu erre tack och go natt, ses kring 10 tiden imorn bitti! :-) ..

Puss och kram


Kommentarer
Postat av: polina

snygg header"" :D

2008-07-07 @ 01:22:24
URL: http://pollelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0