jobba, jobba.

Japp, de det Julia och Elin gör för tillfället, Julia fick jobb igår, de ringde in hon .. Så hon fick börja idag, och Elin jobbar på bruket .. Hon skulle flytta träd i 2 veckor säger dom, sen när hon var klar med det såskulle hon börja flytta buskar.. Kul jobb, nej!! Åh jag vill att Julia ska komma hem så hon kan ringa och berätta vad det är vi kommer få göra !! :-D .. Hon blev åxå solstråle på hemtjänsten, och hon jobbar 3 veckor framöver, jag börjar om 1½ :-) ..

7 DAGAR KVAR TILLS MADELENE HOLMSTRÖM BLIR 17 ÅR ALLIHOPA! :-D
And it feels good! ^^

Neeh, nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, föresten så var jag och mamma på Rea igår, då köpte jag en röd t-shirt med stjärnor på, och ett par rosa pyjamasbyxor och en svart bekväm BH! ^^ .. Lyckade inköp! :-) ..


 


Men men , väntar på att Johan ska komma hit, efter jobbet.. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på, jag tror vi ska gå ner till sjön så ska jag plåta lite xP .. han får bli mitt offer!!!! .. kmr bli kul i vilket fall :-) ..

puss och kram


Kommentarer
Postat av: Linda

Tack :) Får bli blondt ist ;) Hehe

2008-07-01 @ 21:16:10
URL: http://lllllinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0