Loka & Johan & Hektor.

Sitter här vid Johannas data och dricker Loka,



har nu satt i alla kontakter igen, efter alla dessa oväder så vill jag inte lämna nått i när man åker härifrån.. Johan och Hektor busar och kikar på TV .. Massa mys..
Mamma & pappa har varit på nått uppträdande idag, så jag fick lov att käka en ost & skink-sallad på pizzerian, men gud vad de överdrev med sallad då!! ..
Jaja, nu ske jag kika runt lite mer och kolla om de finns någon som har lust att fixa blogg åt mig! :) .. Kanske hon som gjorde min gråa förrut? .. Hoppas hon vill! ^^ ..

Puss och kram


Kommentarer
Postat av: josefin

Sv: hej madde! Just nu vet jag inte om jag varken har tid eller lust. Har så mycket annat att hinna göra och snart åker jag iväg ockås. och det är så många som frågar just nu så jag funderar på att inte hjälpa någon utöver mina utlottningstävlingar. Men hör av dig igen om någon vecka eller så, så får jag se då.



Kram!

2008-07-31 @ 00:00:17
URL: http://shadyblonde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0