Mys vid Åmynningen.

Idag var hjärtat här!! Han kunde inte komma igår för det var något trassel med jobbet men idag kunde han!!!
Grattis på oss då för att igår var det 2 år sen han och jag blev tillsammans för första gången! :-) .. Hihi!!^^
Vi funderar på att gå på Bio någon dag, och göra något annat än att sitta hemma hela tiden.. Vi ska se "Narnia, prins Caspian"!! .. Hoppas att den är bra, annars så kanske jag kan få min pöjk att se Sex And The City The Movie med mig ;-) .. Man kan ju alltid önska!!!
På tal om önska, jag fyller år om 6 dagar!!! :-D ..

Idag var jag och Johan bort till Åmynningen, han hade aldrig varit där.. Det var jätte mysigt, fast det hade kommit ganska mycket vatten så det var lite strand, men dock vackert! :-) .. Fotade en massa, men Johan han bilderna, så han får skicka över dom via Msn imorn eller något..

Just ja!! Jag var hem till Carina och Hubba idag (Elins mamma) och tittade på deras nya hund! Freddy, så otroligt söt hund alltså, jag är kär!! Tur att det är mitt andra hem, så jag kan träffa hon ofta! :-) ..



Erkänn att hon är lite gullig?! ^^ .. Försökte övertala älsklingen att vi ska skaffa en när han flyttar hemifrån, han sa: "Först en katt, sen så får vi se hur det blir.." Haha jag ska övertala mer , mer , mer tills han går med på en! :-D .. Man kan ju både ha katt och hund!! ^^ .. Jaja , vi får se hur det blir.. Först ska han väll tjäna in pengar (Jag med för den delen, kommer nog få spendera massa pengar om vi ska skaffa katt någon gång.) Men som tur är så har jag ju Majsan som förgyller min dag!! ^^ .. Fast hon ligger mest och fetar sig ute på altanen nu för tiden, ändå vill hon inte gå ut?! Hmm.. Knäppis...

Nej nu ska jag dra, hoppas det var en bra uppis ! ;-) ..

Puss och kram
Från en förälskad liten ung dam,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0