solsken och sommar!

Japp, idag när man vaknade så var det sol!! :-D.. Känns som att sommaren är på väg tillbaka, och jädrans om det regnar imorn!! .. (Fast jag ska bara vara inne och lata hela dagen men ändå).. Nu har jag fixat fram den där bloggen som jag tyckte var intressant, jag har läst ändra sen hon började (Alltså jag började längst bak i bloggen när jag såg den) och de verkar vara en urgullig familj! ^^ .. Nästan så man själv vill ha tvillingar :-D ..

 -> http://tvillingmamma.blogg.se/ <-


Ahh, läs den ni! :-D .. de är urgulliga tjejjer! :-) .. Neh, nu ska jag slappa och vänta på att Emma ska vakna ur ide xP .. Och så ska jag börja göra mig i ordning eftersom vi snart ska till Emanuel kan jag tänka mig .. Mamma börjar ju när kalaset börjar så vi skulle åka dit tidigare var det sagt! :-) .. Men om jag tar mopeden så kan jag ju vara där hur länge jag vill ;-).. Får gå ut och kika om det är något mopedväder :-O ..

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0