Sometime..

Idag var det första dagen på jobbet, otroligt roligt var det! :-D .. Men drygt att man får ont i huvudet vid 2-3 tiden utav infektionen sen att man ska gå och ha ont i magen pga medicinen.. Men men.. Tessa och Hilding var här när jag kom hem, Hilding var på goshumör, otroligt trött var hon också, hon hade varit och tagit spruta idag min lilla gumma så hon hade väll ont från det också, bara grät :-( .. Jag säger då det, nästa veckan, då jag ska varabarnvakt åt hon, får hon inte gråta för då blir jag också ledsen ju!!! :-P..

Bilder på väskan kommer upp imorn, nu ska jag gå och lägga mig, VÄSTERÅS IMORN MED JOHAN OCH EMMA JU! :-D ..

LÄST PÅ AFTONBLADET:
Williams gör film om Ledger Vill att dottern ska minnas sin bortgångne far.
Så nu blirre film om Heath alla Heath fans! :D ..


Hörs då, så får ni se vad jag köpt osv osv ..

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0