Tisdag.

Jadu, idag har jag hunnit gjort mycket .. Jobbat, sen så staden sen så Sandra & Andreas! :-) ..

Ja, i stan så släppte Johan av mig vid Telia för att jag skulle upp på Gallerian och köpa present till VildaHilda som fyller ett år på Söndag.. Och under den kiken hittade jag 2 filmer, Kejsarens Nya Stil & Corpse Bride, 65:- st/Brio leksaks affär i Ludvika. Ganska bra fynd! :-) .. Efter det så gick jag tillbaka till Telia där Johan skulle hämta ut som gamla mobil som varit på lagning, som jag ska låna eftersom min telefon måste in på lagning igen, den började radera hela telefonens minne idag .. Skummt .. Efter Telia så åkte vi till Statoil och köpte brorsan cigg och så fick jag mig min Loka :-D ..



Och efter det (japp, de kommer mer) så åkte vi upp till Elgigaten, där hittade jag 3 filmer för 99:- .. Nu så blir det inge fler filmköp för närmaste halvåret!! .. Men de jag hittade var:
1. Heartbreakers (Med Jennifer Love Hewitt bland annat)
2. American Dreams (Med Mandy Moore, Hugh Grant, Dennis Quaid mm.)
3. Strandvaskaren (Med bla. Rebecka Hemse)

Och de är alla tre filmer som jag letat efter! :-) .. Lyckade köp idag, japp!!! :-D ..

Var vid sjukstugan idag och tog sårodling, så på Fredag får jag reda på vad för medicin jag ska ta, om jag ska fortsätta med någon.. Men så kommer det ju bli eftersom det är Infektion än så man får ju feber osv osv ..
Jaja,. men nej nu ska jag ta och gå å lägga mig och kika på en av mina nyinköpta filmer! :-) ..

PS. idag har jag ätit världens goa'ste tigerkaka vid Sandra & Andreas, OCH JAG GLÖMDE RECEPTET.... Dessutom har jag fått Leilas "A Piece Of Cake" boken idag! :-D .. Lyckliga jag! :-) ..

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0