Holmström is back!!!

Yeah, är i skolan, ja ni läste rätt i S-K-O-L-A-N , and I feel great!! :-D ..

Verkligen saknat Emma jätte massa nu när jag varit hemma från Dollar :-/ .. Uff, dumm mig som lämnade hon ensam!! Fast hon fick MVG, men ändå! ;-) .. Sitter och har datalektion, vi började tidigare, och Emmis visste inte om det så hon är inte här!!!!!!! Emma fick nyss ett sms av hon där hon skrev "Lura mig inte.." MAHAHHA , söta knäppa Emmis!!! :-) ..
Jag stör mig på den dära jäffla kommentaren som halva klassen håller på med "Om jag har .. / Om jag hade.. " gaah, kan de inte säga något annat eller?! .. Småbarn ..

Jag skickade ett sms till Emmis :
Vi har seriöst börjat ..
Hon svarade:
Nej det har vi inte!

Stackars blonda Emmis som inte tror på oss :-/ .. hon kmr få en chock när Solan frågar vart de varit xD .. MAHAHHA .. Så går det när man sticker på stan utan att säga till :-O ..

Jaja, orkar inte blogga .. Ska på stan efter skolan och shoppa med Emma .. Jag ska shoppa skor!! ^^ .. Och en klänning hade jag tänkt mig .. En kjol, och nå mer och nå mer och nå mer .. Osv .. :-P .. HAHA ..

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0