Igår! :-)

Igår var jag och badade med Julia och Hanna, fast jag badade inte, men de gjorde det.
Vi var vid Åmyningen, och där var även min kusin Emma, trevligt att träffa hon eftersom det gått så lång tid sen sist man såg hon IRL!! :-) .. Japp, sen så var vi där ganska länge, och det var otroligt lång-grundt, som ni kan se på den bilden som man ser mina knogar på, men det var mysigt !! Och otroligt varmt i vattnet!! :-) .. Kände verkligen hur jag bara ville skita i operationen ett tag och kasta mig i plurret, men hällre läka snabbt än orsaka något som gör att jag inte kan bada alls i sommar!!! .. Japp, det var verkligen otroligt fint där iaf, fick lite bilder därifrån, och så tog jag massa bilder på Julia och Hanna när de fjolla runt i vattnet och jag satt och solade hela tiden, otroligt skönt väder iv har nu!! :-) ..

Lov till Måndag då!!! :-D




    
 
   
   
  


Otroligt trevlig dag tjejjer , det får vi göra om snart!!! :-) .. Jag hade roligaste dagen på länge denna igår!! Tack för det Julia och Hanna! :-)

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0