Julia Charlotta Halme

Har du någon person som du skulle kunna göra allting för? Och som du visste ställde upp för dig i alla väder ?.. Det har jag , Julia .. Min bästaste bäste vän sen vi var 6 år, 11 år har gått sen jag träffade hon.. Och vi har varit med om mycket sen dess.. Flyga av gunga och få hj'rnskakning, bussolycka .. You name it, men vi har ändå hållt ihop, ibland han det varit ett stort hål mellan oss, men vi har lyckats tagit oss förbi det! ^^ ..  Hon är den bästaste kompisen i hela vida världen.. Och då är det lite utav vad mer jag kan säga om hon.. Det går inte att beskriva, jag är såå lyckligt lottad som får ha hon i mitt liv!! .. Ni kan inte ANA !!!!!!!!!!!! ..



Hoppas att även du har någon som betyder så otroligt mycket för dig som hon gör för mig! :-)

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0