Kanal 5 - outsider

Jag kollar på Outsider - gift som ung

Typ handlar om tjejer UNDER 20 som gifter sig med männ ÖVER 30 typ .. Det var 32 års skillnad på ett par, USCH !  Ja vissa människor gör väll allt för pengar, men det roliga var att han var en bil försäljare, han sålde gamla bilar!!! . . Och hon är 18 , eller 17 .. Minns inte riktigt ... Men iaf!!!!

Iaf , åkte bort till Sandra och Andreas (som vanligt) och lekte med Flisan och pöjkera, de kom hem idag!! :-) .. Jag blev bjuden på Kabbaree imorgon på Theos lekis!! :-D .. Det ska bli kul att se vad de kokat ihop!!! .. Fast som Sandra sa, det är ju inte säkert än om det går bra att det kommer fler än föräldrarna!! :-o .. Men det hoppas jag, för NÅTT vill jag se från tiden på lekis för Theo !! ..

Nu snackar de om en tjej som är 17 och väntar tvillingar, och e gift .. Asså shiiiiit!! Lika gammal som jag ,det är läskigt hur olika det kan vara bland länderna på detta klotet!!!


Idag på bussen hem, så satte sig en kille bredvid mig, som luktade unket .. Sen när han hoppade av kunde jag pusta ut, men då hoppade en kille bakifrån fram och satte sig vid mig, och han STANK ,, Jag hade ingen bra resa hem .. Blä ..
Tur iaf att vi fick sluta kvart i ett idag!!! Hoppas vi får det imorn med!! :-) .. Då skulle jag bli HAPPY HAPPY HAPPY .. Men jag kan ju iaf säga att det va lite jobbigt att gå så mycket idag, när man är van med 10 m i radie i flera veckor .. 
Föresten så hittade jag inge skor idag, men jag köpte iaf en vit klänning/ långt linne, jag tycker att det är jätte fint!! :-) .. På Åhléns för 149:- , ganska billigt faktiskt, men den var otroligt stor för att vara en Medium, men det är fint med att ha säckig klänning, iaf i denna formen för den e lite svängig och säckig!! :-) .. Faktiskt riktigt fin!! ^^

Nej nu ska jag glo vidare på detta ... Giftemål grejjen ..

Madde e barnvakt åt lill Hilda på lördag, DET NI!!! :-D ..

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0