La-Festen Dag 1

Japp, igår startade det, det som alla vi Luvikabor gått och väntat på i ett år, LUDVIKA FESTEN 2008!!!!!!!!!
Dagen började som så för mig att jag och Elin vaknade av väckarklockan 08;15 eftersom vi skulle gå med hennes lillebror till Fritids, efter det så såg vi på TV och sov i ca 1 h till, efter det började vi göra i ordning oss, sminka osv.
Sen typ halv ett så åkte vi hem till mig, och jag duschade .. Sen så vid 2 tiden drog vi iväg på moppen in till stan! ^^ .. Vi åt, sen parkerade vi vid Johan och satt där i ca 2h, sen drog vi upp på stan, där gick vi runt och runt och runt till klockan var 20;00 för då började BWO!!! :-D .. Vi stod längst fram, hade bara en liten tjejskara framför oss, vi hoppade och skrek och dansade och viftade med tändare, bara för att fjolla oss extra mycket inför ungarna framför, ni skulle sett de blickar de gav oss .. Efter det så gick vi runt ett tag till, sen kom Emil så åkte vi runt med han och Persson i ca 20 minuter, bara för dom hade tråkigt och vi med .. Sen så gick vi på Velvet vid 22;15, vi stod även längst fram denna gång.. Då stod det ett par bredvid oss som fått i sig lite för mycket, och tjejen fick gå upp på scenen och dansa.. Vi höll på att skratta ihjäl oss!! .. Och det var inte allt, mitt i så bjöd hon upp en kille som hade peruk,linne och kjol på sig.. Ni kan ju gissa hur det såg ut!!!! .. Jaa, det var en rolig kväll, vid kvart över elva började vi bege oss hem, de spöregnade så vi åkte i ca 20km/h hem.. Lite otäckt, och som pricken över i;et så mötte vi en buss vid lyviksberget, och den bländade inte av, täbk er .. Vattenfyld väg, det var ljus överallt!! .. Så vi höll på att köra av vägen, dels för att han bländade och dels för att de var reflektioner i marken, guuh vad arg jag var!!! .. Jaja, var iaf hemma typ, Kvart över tolv, iskall !! Sköljde händerna med varm vatten ett tag eftersom jag glömde ta med handskar, sen så gick jag och la mig under två täcken och en filt! ^^ ..

   
  

Sen så träffade jag ju på Theo Emanuel och Agnes (med mammorna) och dom rockade på! :-D ..

    

Så var första dagen på LUDVIKA FESTEN, otroligt rolig!!

Ikväll ska jag se på när kusin spelar, och på PAIN!!! Bästaste ever!! :-D ..

Puss och kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0