På det fjärde ska det ske.

Alltså, jag visste det!! .. Kände det på mg HELA TIDEN genom boken att det var någonting mellan Rakel och Johan.. Jag blev tillochmed tårögd när jag läste det i slutet, Johan och Rakel.. Ujuj, kände hur ont i hjärtat hon fick det!! Hennes kille och hennes bästa vän, jaa .. JAG ÄLSKADE BOKEN! ^^ .. Tack Johanna för att jag fick låna den!! Först tänkte jag inte ens läsa den, den verkade inte så spännande, men gosch vad bra den var!!! ..


Kom nys hem från Tessa och Roger, jag mammsen och pappsen var där och hälsade på .. Vi kikade på Mr Bean på semester, han är ju sååå otroligt rolig! ^^ .. Tog med mig Grey's hem därifrån oxå.. Får ju pengar nu i veckan (Ska skjuta fram det eftersom La-festen) så jag ska köpa Grey's säsong 2 !! ..



Hmmmmm, det var konstigt.. Nu när jag skulle in på PAINT och fixa y design, så fanns inte PAINT på min dator mer, VAD SKA JAG GÖRA?! .... Herregud, hur kan det försvunnit? .. Jag har inte ens varit inne på det på flera dagar :-S ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0