Sex And The City

Nu har jag sett klart hela serien ..
 Och jag kommer sakna kvällarna med tjejerna..
Och jag säger då det.. Trodde ALDRIG att Mr Big hette John(!) på "riktigt" ..
Trodde ju att han hette något med Big eftersom hon kallade honom det.. Men när man tänker efter så kallas han nog Big för att han hade sån stor inverkan i hennes liv.. Och DET mina vänner, är sann kärlek.. Mer än vad Mr Ryss kunde ge hon iaf !   .. Nu sitter jag och överväger om jag ska vara dum och ladda ner SATC¹ filmen, eller FAKTISKT gå på den på Bio? .. Men vem ska jag gå på den med? .. Och för vilka pengar ? .. Hmm, jag tror dommen står fast, jag laddar ner!  .. (Dumma madde, eller hur? ) .. Mjaa, helgen har väl varit bra!  .. Vad mer kan man skriva? .. Hmm .. Go SATC  .. Nej men nu ska jag fortsätta att spela Sims och KANSKE överväga om att se Pretty Woman eller inte ..





Puss och kram


(SATC freak!)

¹ Sex And The City

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0