Skolan suger mkt ..

nu är jag argare än argast!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Skulle städa skåpen idag, men jag har aldrig använt mitt, så jag är här UTAN ANLEDNING .. Och så får man reda på att för att jag var hemma igår så måste ajg stanna kvar till 12.45 och göra något jävla arbete om det jag missade!!! DOM ÄR DUMMA I HUVUDET!!!!!

En arg HP-elev skriver detta idag gott folk, och jag kommer nog att bli argare!!! ..

Men vi har gjort i ordning vårat klassrum så vi ska fråga om vi får gå , sitta hemma hos Emmis och titta på film sen dra up hit när de e dags . Tänker inte vänta tills klockan ett i skolan!!! .. Det är ju liksom 4 timmar dit!!!! ..




FÖRESTEN!!! IMORN ÄRRE FEST! :-D .. ANTAGLIGEN MED HELA KLASSEN, ELLER BARA EN FEST MED EMMA OCH EMMIS, HAR BARA ETT LTIET PROBLEM .. JAG KOMMER INTE HEM PÅ NÅGOT VIS!! :-o .. MAMMA OCH PAPPA SKA "FESTA" MED ANDERS OCH LOTTA IMORN, OCH JOHAN JOBBAR SÅ GÅR DET HELLER INGA NATTBUSSAR .. MÅSTE NOG FRÅGA OM JOHAN KAN FIXA SKJUTS ÅT MGI FRÅN ANNAT HÅLL .. ELLER NÅGOT!!!!!!!! ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0