hejsan

Idag var man i Grangärde på Påskmiddag hos morbror då! :-) Det var trevligt, kusins barn Liam var där, han hade vuxit jätte mycket sen sist jag såg honom!! Ja, imorgon är det dags för en "Familjen-Holmström-Påskmiddag" här hemma, alla syskon och respektive barn (utom theo och nanne, de e i stan än) Föresten, GRATTIS TILL THEO PÅ 7 ÅRS DAGEN , HURRA HURRA HURRA !! Måste åka in till Ludvika någon dag och köpa present, de e ju kalas för stor killen nästa helg! :-) jo just ja , måste ta upp tråden igen.. iaf så kommer alla syskon imorn och äter!!
Suttit och tittat på One Three Hill ungefär hela dagen, det är så otroligt bra! :-D ..
Även umgåtts lite med Johan, mina lilla sockertopp! Men han var tvungen att åka hem tidigt, eftersom han skulle på påskmiddag hemma hos sig , tyvärr , saknar han otroligt mycket!
80tals festen i onsdag var det roligaste jag varit på på länge!! Jätte kul ! :-D Mycket kännt folk också, så det var ju lyckad kväll :-) Lite småstrul, men det fixade ju sig så klart! :-D Hörde av mammsen och pappsen att de hade ropats mycket om "Folkan" på polisradion, men det var säkert all bråk som hände utanför, eftersom inget speciellt otrevligt hände där inne, utom en tjej som skulle spy typ var tredje sekund! ^o) .. Men men, synd för hon då! ..
Jaja, dags att sova nu.. Gonatt på er alla, ha en glad påsk!!
Kram på Kusin Emma, Mormor & morfar !! Puss och kram hejdå! :-)

(Min nya frisyr)
image21

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0