1 vecka kvar!!

Sitter i skolan, har svenska.. Men jag är klar med kursen så jag sitter här framför datorn och försöker få tiden att gå lite fortare!! Mjaa, Igår cyklade jag bort till Sandra och Andreas, tittade på DH med sandra sen drog jag hem igen!! Det har börjat blivit lite tradition att titta på DH där! ;-) .. Eller hur sandra?! :-D .. Och som jag sagt (några gånger nu) så tänker jag skaffa en EGEN katt efter sommaren! :-) .. Visst jag har Maja, men hon behöver sällis!! Så jag ska ta lite utav mina jobb money och krock money och köpa en katt! :-) .. Det blir väl mysigt? .. Jaja iaf, fick veta på Svenskan att vi skulle göra ett arbete istället för ett nationellt prov, och arbetet har 7 punkter och man ska utgå från ett häfte på flera 100 sidor!! (inte bokstavligt).. Ena punkten innebär en berättelse, en annan punkt innebär mitt drömyrke, en annan är jämnställdhet.. Och så vidare i ledet, och allt detta ska vara klart om 4 veckor!!!!!!!!!!!!!! .. vi får se om jag gör det, de är ju frivilligt, men jag ska ju endå så vara hemma ungeför hela APUn, så jag har nog tid till det!! ..
Nu är det bara 1 VECKA kvar tills jag ska operera mig, och jag är inte nervös!! Bara lite skrajj över hur ont det kommer göra efteråt, tänk er, jag får säkert lov att låna mormors kryckor om jag ska kunna ta mig framåt! xD .. Men det ska nog gå bra, man ska inte klaga öve något som man väntat på så länge efter att få!! ..
Och jag har tappat suget att gå upp så tidigt varje morgon!! :-S . .Alltså, jag är som en död sill hela dagarna nu!! Orkar inte med skolan mer nu när det börjar närma sig sommaren!! .. Bläää, och så nästa vecka på APUn när jag ska vara där innan operationen, så måste jag gå upp ännu tidigare!! BLÄ BLÄ BLÄ .. Jaja, man får väll leva med det !!

Nej , nu pallar jag ingen mer data Har ju faktiskt data ända till kl 2 idag :-S .. Hela dagen alltså!! ..

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0