Bra låtar!!

Jag hittade den underbaraste låten EVER på youtube, och självklart så ska det vara Titanic på bakgrunden!! .. Jag höll på att smälla av när jag såg den, underbar låt och underbar film, kan det bli bättre? :-)




jo det finns FAKTISKT en underbarare låt, DANMARKS BIDRAG TILL EUROVISION IKVÄLL!!!! Älskar verkligen den låten!! .. Så otroligt bra! :-) .. Den är bäst enligt mig (har iofs inte sett alla bidrag än, men jag tycker det iaf!!!!) .. Så ikväll ska jag sitta och hålla tummarna för Simon Mathew!!! *kärlek*



Ujuj, sitter och smådansar här i datastolen!! .. Han har såååååå bra röst, och låten passar honom!! :-D .. ÄLSKAR DENNA LÅTEN!!!! .. Nej, nu lä jag dra ^^ ..

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0