Desperate Housewives och bilder!!

Här sitter jag och glor på DH
och gör om en massa bilder!! Tex. en på Lill-Hilda som jag tog från syrrans blogg, jag tyckte att Mathilda var sååå otroligt gullig att jag var tvungen och fixa till bilden! :-) .. Jag menar, kolla bara vad urgullig hon äää!!! :-D .. Sååå stolt över att vara moster till denna klippa! :-)



Och här har vi en liten härlig bild på Felicia! ^^ .. Jag tycker att hon ser sååå galet gla och gooo ut på denna bilden!! fasters lilla gooo-bit! :-) .. Ska nog cykla dit idag! ;-) .. Det enda hon säger är typ namm-namm vilket betyder mat och gottesaker! :-P.. Gullunge! :-)



Och sååå har vi den bästaste människan i mitt liv!! :-D EMMA LINDSTRÖM <3<3<3.. Guhh vet vad jag hade gjort utan denna lilla tjej, tänk hur tråkiga lektioner jag skulle haft!! Gumman, du betyder guld!! Älskar dig! :-)



Jaa, nu ska jag ta å titta på DH och sedan ta en cykelsväng bort till Sandra och Andreas! :-) ..

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0