Desperate Housewives!!

Idag så började dagen bra!! Först hade vi nationella prov i matte, jag och emma var som vanligt klara samtidigt, så vi smsade till Johanna och hon var fortfarande henna, så vi gick dit och tittade på TV!! Johanna drog och jobbade, så vi fick låna nyckeln!!
Nu skulle jag skriva här att Veronica skyllde allting på Hanna bara för att Veronica inte hade nån APU skit grejj och måste vara på disponentparken i gränges, så de så!!
IAF, sen så gick vi ner på stan och köpte allergi medicin, Emmas var slut och jag höll på att klia ögonen ur mig!! Men nu är det bra!! Sen gick vi upp igen (efter att vi lämnat nyckeln) och sen så började engelskan, och nu sitter jag här och väntar på att Handeln ska börja! Har varit på Dollar och snackar nu att jag inte ska vara med från och med onsdagen, haha kul kul !! Men men, vad ska man göra? Allting för operationen vettu!!

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0