FRULLEDAGS PÅ EN FREDAG!!

Gooood morgon! :-D .. Just för tillfället sitter jag och ser på Ice Age 2 :-) .. Johan är på jobbet och hans föräldrar + lillebror är i Leksand, så jag sitter alldeless själv i deras hus!! Men det går finfint! :-) .. Kan ju berätta lite om Valborg då ! ;-) .. Gjorde ingeting i princip! :-D .. Åkte till Saxdalen och sa hej till Therese och hennes brorsa för dom hade tydligen åkt dit! xD .. Sen så åkte vi vidare in till stan, sen vid 10 tiden så började vi dra hemmåt! :-) .. Inte så mycket att jubla över, men hade heller ingen större lust att lixom VARA någonstans! ..
Kan ju skriva upp ett samtalsämne jag och Therese hade:

Jag: Hahaa , det är så kul i Ice Age 2 när Sid skaa hoppa från klippan!!
Therese: Är det inte då när alla står "HOPPA HOPPA HOPPA!"
Jag: Joooo *Vi skrattar hysteriskt* den filmen är bäst!!
Therese: Jaa, eller hur Fredrik!? (Hennes bror)
Fredrik: (helt inne i något annat) Va?
Therese: PRECIS!
Fredrik: Jaha .. ?
Jag och Therese börjar skratta mer! .. Och citerar igenom i princip hela filmen! ;-) .. Inte vårat fel att den är såååå bra! :-D ..
Och så igår så var jag i stan! Och då gick jag och Johan in på Elgiganten och där så köpte lilla jag de 2 sims-spelen som jag vela ha ( några inlägg tidigare) och så har jag installerat och börjat spela på de! :-) .. Fast sen åkte vi hit igår kväll, (dumma Johan som ska slita mig från sims!) och så kommer jag inte hem förens på söndag! ;-/ ... Men jag ska nog överleva! :-D.. Vi ska ju upp till Leksand imorn så! :-) .. Sen vidare till Rättvik! :-). . Det ska bli kul! :-) .. Nej, nu fundrar jag på att gå å käka frulle! :-) .. Klockan är ju trots allt snart 9 ;-D ..

image78
Fast det blev ju lite dyrare än 300:- för det är ju internet priset! ..

FÖRESTEN tack till Josefin  för den FIIINA bloggen! :-D
Jag är heel nöjd! :-) ..

Puss och kram

image64

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0