Harry Boy och sol!!!

Mjaa, nu har det gått några timmar sen senaste blogginlägget, måste ju skriva GRATTIS MATHILDA PÅ 10 MÅNADERS DAGEN!!!!!!!! .. Mosters lilla plutt blir 1 år om 2 månader , gullungen!!!

Jaa, det är "Grävling-väder" säger mormor och morfar (som nyss var här) det är ju inte ett endaste moln på himmlen!! .. Och de sa att när det är molnfritt så brukar grävlingar ta u sin mossa från deras bo och låta det torka, komiskt.. 

Igår fick jag en Harry Boy t-shirt av mormor, den e supersöt! ^^ .. Och jätte skön, hon samlar ju kläder till barn i Estland, och då hade hon fått en kasse med massa NYA t-shirtar , så jag skulle få en massa mer, de är i storlek XL (eller XXL) och otroligt sköna!!! .. Tack mormor! :-D .. Vill verkligen ha fler av denna tröjja !! (fast jag får ju med andra tryck!) ..



Och jag MÅSTE till Sandra och Andreas idag, för de e ju stopp där vi tvättar håret, så jag ska låna deras badkar, HAR JAG BESTÄMT!!!!!! .. Och om mamma och pappa säger "Nej" då tar jag mopeden!!! >< . Så det så!! ..

Nej, nu ska jag slappa lite i solen!! :-) .. (orkar inte städa)

puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0