I Wanna Grow Old With You.



Den låten om NÅGON låt är otroligt gullig!! .. (Det är westlife som sjunger den orgialt!) Jag får värsta gåshuden när jag lyssnar på den! :-) ..
Det finns faktiskt otroligt mycket musik som man kan beskriva sina egna känslor genom, jag tycker att musiken är den bästa upptäckten någonsin!!! .. ( + film dårå, men endå!) nej, nu ska jag vrida på skärmen bort mot sängen och kojsa med Kajsa-Stina (Maja) , har en jobbig dag att se fram emot!! :-) .. Hörs väl, eftersom jag inte ska göra så otroligt mycket annat än vara hemma, kalas och marken de närmsta dagarna! :-) ..

Natti natti

Puss och kram



Kommentarer
Postat av: Henrik Lindmark

Se min nya film jag gjort på min blogg :)

2008-05-20 @ 21:54:31
URL: http://livetsomhenke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0