Inflamation?

Mjoo, ni läste rätt !! .. Kring 6-8 tiden så fick jag otroligt ont där bak, och det blev bara värre och värre .. Mamma la om kompresser och dylikt, då såg hon att det blödde och var svullet, och lite blåmärken hit och dit .. men hon fick lov att ringa till nått sånt där "Snabb sjukvård" nummer, hon sa att jag skulle ta två alvedon och en ipren, och om jag hade feber efter det så skulle vi ringa igen och troligtvis åka till akuten .. Men som tur var så blev det iaf lite bättre av iprenen, men det känns ju fortfarande att det är något som är fel där bak .. Så imorn ska vi ringa till sjukstugan och jag kommer säkert få medicin .. Suck .. Jag kommer nog inte kunna åka te "jobbet" i veckan, det känns lite meningslöst om man får inflamation av att göra ingenting, vad får man inte då av att kuta runt och lufta och böja sig och göra ALLTING flera timmar om dagen? .. Men måste iaf till skolan på Fredag .. Sista teckenspråket, har ett stort prov då, så jag MÅSTE dit ..

Ja nu vet ni hur min kväll såg ut .. Inte den bästa jag varit med om , om man kan säga så .. Har inte haft sådär/såhär ont någonsin där bak .. Men jag måste se det positivt, när allt detta är över så har jag inte nå problem där mer, och det är värt alla tårar och smärta som jag kommer få utstå de närmaste dagarna!!! ..

Tack iaf för allting som du gör för mig mammsen, du är den bästa !!!!!!

Puss och kram



Kommentarer
Postat av: ämmaa

Hej Madde!

Vilken fin bild på farmor o faster, kul o få se hur det ser ut hemma ibland!

Det låter inge skoj med din inflammation! Hoppas det blivit bättre nu?

Krya på dig!

Kram

2008-05-27 @ 00:29:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0