Måndag Igen. 7 månader åxå!

Nu är det månad igen!! Sitter på ARL igen! :-) .. Jag och Emma har bestämt att vi ska åka till Gbg i sommar, Therese ska nog åsså med! Vi ska till Liseberg!! :-D .. Det kommer bli otroligt roligt tjejjur! :-D .. Jaja, vad mer ? .. Igår så kunde jag inte somna, mitt rum var stekhett och så låg Maja på halva min säng, och Elin i den andra.. Så typ kring halv 11 tiden gick jag ner, mamma och pappa hade kommit hem då så mamma fick lägga om svanskotan på mig , tydligen så hade det spruckit mer nu ? .. det gör otroligt j*vla ont!! Hoppas att mammsen tar och ringer till dem i Falun!! Igår var det ju hääärligt väder ute!! Och idag när man vaknade så var det grått, blää .. Ledsen man blir!!!
Idag firar jag och hjärtskruttet 7 månader! Tiden flyger iväg känns det som! :-) .. Men så länge man har kul så går ju allting bra!

16 skoldagar kvar tills vi slutar 1an! :-D ..
Fast det är 5 veckor sammanlagt.. Men endå!


Puss och kram

image64

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0