Mode akuten!!!

  
 


Maha idag har jag och Elin lekt mode-akuten!! Vi tröck in Emma i en provhytt och sen så slängde vi in en massa kläder som VI inte tyckte passade Emma, det var otroligt roligt!! Hon är storlekarna xs & 34-36, vi drog på hon , S & L & XL.. Det var otroligt roligt!! Men dagen började iaf med att vi hade engelska, då fick vi våra engelska nationella prover, jag hade G-VG! Sen så hade vi Projekt & Företagande, och då hade vi ett prov! Jag och Emma var snabbt klara, så vi kutade med Elin ner till Tanka och hoppade på en buss därifrån till Dollar Store (Skulle berätta att jag inte kunde vara med på APUn med tanke på operationen i svanken) sen så käkade vi en varsin pigelin, och efter det så drog vi upp på stan igen och började med mode akuten! ;-)  (PS, VISSA KLÄDER TOG VI SERIÖST PÅ ÄVEN SÅ BLI INTE GALNA OM NI HAR NÅGOT AV PLAGGEN!).. vilket nu får se bilder ifrån både ovanför och nedanför!!

              


guhh ja vad kul vi har haft det idag, vad skulle jag göra utan dig Emma? :-) Maha, kommer inte klara sommarlovet!! Jag lovar, jag kommer verkligen inte klara av att vara utan Emma i flera månader.. Gissa vem som kommer spendera mycket mer tid i Smedjebacken i sommar ? .. Jo jag!! :-D .. Måste ju vara med min Emmapemma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0