Saningens ögonblick & Egoina!

Wow, något man verkligen ser fram emot!! NOT .. Det är så otroligt hemskt med data från 12.45 till 16.00 Det är lixom lite frustrerande och så blir det varm och tjatigt!!!! Usch ja .. Nepp, nu ska jag gå in på Aftonblandet och kika på vad som finns nytt här i världen! ..
Läste lite om "Sanningens ögonblick" .. Det är ju sant, svenska folket älskar att le åt andras liv .. Stackars de anhöriga som sitter och får höra allt som sägs mellan personen i sig och programmledaren.. Jag skulle inte klara av att sitta och höra!! Fast den där Sofia som var i helgen.. Med sin kille, hon fick väl skylla sig själv, har man haft 5 år tillsammans och inte vet vissa grejjer än, då är det inte meningen att man ska veta det heller!! Visst, stackars dem.. Buhuu .. Men hon får väll skylla sig själv att hon gick med på att sitta och höra allt som sades!! ..

Även programledaren Pontus Gårdinger är märkbart berörd.
Han påpekar gång på gång för Linus att han kan avbryta spelet.

"Tufft för henne"

- Det var väldigt tufft för henne, det märkte man.
Jag tyckte att det hela var på gränsen, faktiskt.
Det kändes verkligen i magen när vi spelade in programmet, säger Pontus Gårdinger
(taget från aftonbladet.se)

Tror jag inte ett dyft på!! Han älskar det!! Det får ju tittarsiffrorna att gå upp och det är vad som ger han lön i slutet av månaden!! ... Man blir inte en programledare för ett sånt program om man inte är berädd på sånna saker!! .. IDIOTER .. Visst, det kanske var synd om hon, men hon gjorde det frivilligt.. Att de inte kunde påpeka det? .. Hon hade ju kunnat gått ut? Jag såg inga snören som höll fast hon! .. Så det så! ..



FÖRESTEN, har ni sett hur spännande det blir på DH imorgon?! :-O .. Typ pistoler, falla i trappen, personer gråter, bilar flyger!! .. Massa spännande, så detta avsnitt får jag INTE missa!! :-) ..
föresten, har ni tittat på Egoinas blogg än? :-P .. Jag tycker att hon har hysteriskt roliga samtal med sina kunder!! .. Visst, man kan ju inte veta om de har hänt eller inte, men det skulle inte förvåna mig om de hade hänt i verkligheten!! .. det är ganska många som börjat ta efter hennes blogg, samtal och skämt.. Jaja, hon blir iaf poppis av det! :-P ..

Köpte en Frida tidning igår, och i den kunde vi hitta ett inlägg om allas våran Kenza ! :-) ..
Det var lite häftigt att se en som man bevakar på bloggen i tidningsformat, det gör hon mer verklig!

Jajaja , nu ska jag sluta skriva text ;-) .. BLABLABLA, vem orkar läsa lixom? :-) ..

Puss och kram

image64

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Hur har din dag varit såhär långt? :)
Ha det bra :)

2008-05-05 @ 13:26:57
URL: http://assmine.blogg.se/
Postat av: Tove

kolla in min blogg =)

2008-05-05 @ 20:52:25
URL: http://croneman.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0