Sol, brygga och morsdag!

Mjaa, idag har det varit en UNDERBAR DAG, bättre än igår! :-D .. De fortsatte väll med brygg-bygget där nere, så jag ringde till mormor och bad om sockerkak recept, men så såg jag att det fattades en massa, så jag tog med mig Johan och åkte till ICA och handlade, sen när jag kom hem såg jag att jag glömt att köpa vetemjöl, då åkte vi till Konsum .. Sen började jag baka på sockerkakan, (den blev hätte god, tycker iaf jag!!) Sen så skulle jag göra en marängswisch, men den ligger fortfarande i frysen, för alla käkade pizza sen var alla försvunna x-D .. Lite komiskt :-P .. Men men ,det har varit en skojjig dag idag! :-) .. Hoppas att det blir lika fint väder imorn med!! .. Tänkte sno mammsens kamera (igen) och fota lite mer natur (igen!) men det var ju sååå roligt och min får inte till bilderna lika bra!! .. Jupp, de är nog morgondagens planer, med tanke på att jag måste sjukskriva mig från Jobbet imorn MED!! :-/ .. Ringde till skolan och sa att jag var hemma imorn, sen så har jag satt väckarklockan på 9 så ska jag ringa till Dollar imorn och säga det själv, så de inte får dålig vibb av mig eller något!! :-) ..

Men men, spela lite mer sims och sussa senare, MÅSTE ju komma upp när väckarklockan ringer, men FÖRST och FRÄMST ska jag gå och ta Alvedon igen, för nu börjar det göra ont!! .. Dumma bakdel!! .. Orkar inte sitta och inte kunna röra på mig när det e sånt fint väder, man blir ju 800° varm i kroppen då!!! Speciellt om man heter Holmström i efternamn, visst Tessa? ;-) ..

Puss och kram och godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0