TÄVLING!!

Jag och julia har en tävling, det började med att jag skrev detta :

" julia jag utmanar dig !
vi ( du och jag ) ska ta våra kassa digital kameror och gå ut och ta massa massa kort och lägga upp på bdb , sådanna som ovan & ego & på djur & massa massa mer . vi ska helt enkelt ta massa kort på en massa saker ! ( hänger du med ? ) och sen ska våra kära vänner rösta på korten, och jag ska skriva ut dem och sätta i de i ett album ! som ett minne att vi gjorde något tillsammans fast på olika platser ,

är du på ?
"

Och hon gick med på det efter många OM och MEN ;-) .. och nu har vi gjort en lista som vi ska ta kort på, men som vi skrev på msn så är det ju inte säkert att vi alls följder den listan ;O ..

Men jag lägger ut den här iaf! ;-)

UTOMHUS BILDER - MADDE VS. JULIA

2 bilder på huset, i OLIKA vinklar

5 OLIKA blommor (enskilt eller tillsammans är smaksak)

1 kryp (med tanke på att man kanske inte hittar kryp så lätt!)

2 soliga bilder

4 VATTEN bilder

2 sommriga egobilder

2 DJUR bilder

5 valfria bilder

detta var allting från mig så länge! :-)
Just ja, vi fotar från NU till 19:00 :-) .. Lägger ut bilderna då! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0