IDIOT!

Nu sitter jag i skolan och har precis haft ett prov & så har jag ett i eftermiddag, denna dagen e jag 100% på att den kommer skita sig totalt! ..
Började med att jag vaknade av mina väckarklockor som så fint ringde, så var den 20 i när jag tittade på den sist, då klev jag upp och skyndade i mig frulle och började småspringa till bussen, då var den prick.. Sen så skickade jag ett sms till sandra där jag skrev: "Vi tar den senare bussen, för jag hinner inte på den tidiga!" .. När jag väl kommit fram till busshållsplatsen flåsande och trött så fick jag ett sms av Sandra "Varför de? Du behöver inte oroa dig över det, de e ju en timme kvar.." då tittade jag på telen, den var 06.09!!!!!!!!!!!!!!!!! och bussen gick 07.20 .. tror nu jag var glad eller?! ..
Så jag gick en promenad runt heeela byn, sen gick jag in till Sandra de sista 20 minuterna.. Asså shiit, ibland e jag bara för dum i huvudet! .. Och iskallt vare också! ..

Kommentarer
Postat av: c a s p e l i h n a

nej, vad jobbigt!!



Såg du Insider igår? Det handlade om Nätpedofiler, som är ett ämne som jag blir väldigt upprörd av. Skulle gärna höra dina åsikter om nätpedofiler.



Ha en bra dag!

2008-11-20 @ 09:15:31
URL: http://caspelihna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0