Lång ledigt!

Från å med nu äääända till måndag!

När jag kom in till Elin igår och skulle låna toan så fick jag lov att luta mig ner för min sko fastnade, då såg jag att Erik (Elins lillebror) strod och försökte se vem jag var, så jag lutade upp huvudet opch sa
Jag: Hej!
Erik: Hej Madde! Du hade inte den där färgen igår när du var här va?
Jag: Nej Erik, det hade jag då verkligen inte, för jag var inte här igår.
Erik: Men sist du var här alltså..
Jag: Nej, de e nyfärgat!

Han e söt han!! ..

Nu ska jag sätta mig och kika Narnia och spela lite sims!

Nattinatti

Kommentarer
Postat av: c a s p e l i h n a

Hehe, vad gulligt!

Kul å spela the sims! =)

2008-11-27 @ 21:49:10
URL: http://caspelihna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0