Ghost in my closet..

today i'm wearing this :

Gråa Team Sportia byxor 149:- (Team Sportia, dah) , Rosa visiters klänning/linne 69:- (Ullared) Svart lång tröja, 149:- (Wear It)

För dig slappstil, för mig vardagskläder.

Alltså, ni kan inte ana vad jag totalt avgudar min kära telefon , jag e helt förtrollad!! .. Den har verkligen allt osm jag vill ha!! ;) .. Visst, den kanske e lite seg när man spelar musik, men vad ska man annars förvänta sig när man har 2 gb .. De e nog normalt att det blir segt dåå!!! ... Men jag e totalt nöjd iaf!! :) ..

min kajsastina ropar på mig, men ögonen vill något annat , de vill inte sova.. heller inte kroppen , sovit ut i helgen så jag e inge trött, men jag vet ju sj att jag kommer inte komma upp imorn.. Coolt iaf att min tele stället väckarklockan på snooze sj nu iaf, så slipper jag fiffla och råka trycka fel iaf .. FAIL ..


(Give me Carrie Bradshaw's closet!)


Och min closet då, (med tanke på rubriken) .. Den EKAR verkligen, give some money ore clothes you ritch ppl, i need them!! .. (Hoppas Marina tar åt sig, eller hur Sandra! Hihi) Vill verkligen typ gå ut och shoppa loss och bara komma hem med ett leende på läpparna, utan samvete över att jag köpt massa onödiga klädesplagg.. men kmr det hända?? .. Ack nej.. Dessutom så lär jag börja köpa julklappar snart ändå så, suck..

Men jag sucktar efter en stickad tröjja på Lindex.. 249:- tror jag det var, mysig som satan!! Men har ej råd.. Måste sköta håret denna månad, om jag inte får lov å punga ut pengar lite mer, men det ska jag då inte få behöva göra tycker jag!!! .. Neh nu tycker jag att ni ger mig snö och vinter & julafton med massa mys & klappar (Dock måste jag ju köpa .. åtminstonde 9 klappar) .. Ni tänker "Vrf klagar du över 9 små klappar?" men de som känner min familj vet att vi alla är 12 st, utan m&m och f&f , men jag löser det, trotts min svidande inkomst (1050 i månaden, studiebidraget.) Måste verkligen hitta nått helgjobb... Någon som har nått åt mig? :) ..

Nu ska jag försöka inta liggläge in my bed, om kroppen orkar slappna av det vill säga.. Troligen inte ...

My final words tonight,

give me some money, or at least a job.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0