goodmorning sweden,

eller goodkväller!! .. Vart hos Emma-Pemma hela dagen, det har vart trevligt!! :) .. Aldrig varit hos hon förrut, och jag säger då det, fifan vilken skön säng hon hade, den gjöt sig verkligen efter kroppen, jag sa de till hon, om jag hade den där sängen så hade jag inte bara försivot mig till skolan på morgonen.. Jag hade inte tatt mig upp alls!! .. (Kan ju påpeka att jag missat bussen 2 dagar i rad nu!!) Jag lånade Spider-man 3 av hon, hoppas den är bra!! .. Uscha ja, ska bort till Sandra & Andreas å hämta min sjal, glömde den där igår.. dock så står min moppe vid Elin, 6 det regnar ute!! Just my luck .. Men men, de e la bara te å traska på !! .. Bara inte sugen för det just nu!! .. Mihihi..
Vi såg på filmen Rush Hour, och jag brukar inte tycka om komedier, men den var rolig!! Spec när de stod och sjöng ..
" You all!"
"No, it's Ya'll. Aight?"
"YAHL!"
"Not like in a hongkong movie, ya'll.."

Hahaha!! .. Jadu Emma, det blir nog fler visiter till dig, din otroligt mjuka säng och filmerna!

Nu ske jag mas mig iväg, undra jag hur det går med den där bloggdesignen hon M skulle fixa åt mig? ... Det ni ser nu är som vanligt bara något jag trixat ihop.

Emma as the joker:



Kommentarer
Postat av: mie

hej :)

som du ser är det mesta på plats, jag vet inte riktigt var din profilbild tog vägen , kan inte hitta den bland dina uppladdade bilder. Vill du skicka den till mig så jag kan sätta den på plats? Och sen om du vill ha någon text under profilbilden så skicka den också , du ser hur det kommer se ut ;)



hoppas du är nöjd . tjingelingen

2008-10-01 @ 22:08:42
URL: http://memie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0