Hey you over there..

nu är det en ny veckan, ny måndag, ny skolveckan med nytt tjafs och nya lögner! vi alla äääälskar måndagar..


Finns det någon som INTE sett Björn Gustavssons "melodifestivalen" låt till Carina Berg? Isf tycker jag att ni ska gå in här och titta på den, so otroligt roligt.. Och tack vare söta rara Sandra så har jag nu den även på mobilen!! (Min nya super braiga telefon!!!) ..

Imorn är det Nationella prov i Engelska, bara på test.. Hoppas de går bra, siktar ju på lite högre betyg i Eng & Sv med tanke på att jag planerar att bli lärare någon dag!! Men har börjat tvivla på om de e rätta ämnen för mig, skulle nog passa bättre i SO där jag får prata hur mycket jag vill om grejjer, traggla om och om igen.. Utan alla dessa verb och sånt skit .. Men först ska jag kolla vad som behövs för att bli SO lärare innan jag gör något förhastat... Smart jag e va?? ... Jag vet, det e enstaka fall som jag e det ..


Vi tycker alla om mina PAINTskills, eller hur?! :D


Och imorgon är det den spännande fortsättningen på Desperados, undra hur sjuk den där Kayla egentligen kommer att bli?!?!?.. Jadu,  vi får nog veta det i de kommande avsnitten har jag på känn ..

Nepp, nu ska jag & min älskade telefon inta ryggläge och förhoppningsvis somna snabbt denna kväll ..

När man är en björn med en mycket liten hjärna och tänker ut saker, upptäcker man att en idé som verkade vara riktigt idéaktig inne i hjärnan, är annorlunda när den kommer ut i det fria och andra människor ser på. - Nalle Puh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0