Madelene

Hejsan, här sitter jag .. Trött, sur, helt vitprickig efter dagens bravader, och med NYFÖRLÄNGT/NYFÄRGAT HÅR!
Jepp, det e vad jag gjorde igår, var vid Johanna och rensade igenom håret, jätte fint är det! :) .. Måste bara få till någon bra bild, de jag försökt tagit har inte blivit sådär lyckade, om jag får säga min egen mening.. Och jag e sur för att jag vill läsa Harry Potter 6, men den håller mamma på att läsa, suck!! .. Åhh trött e ja åxå, men måste vänta tills Johan kommer och hämtar mig, han e chaffis och jag sitter hemma .. Han skulle hämta mig sen så skulle vi in till stan och sova där .. Enbart för att jag har allting hemma hos honom med tanke på att vi BARA skulle ut och hälsa på grabbarna.. Suck!!!

På tisdag ska jag till doktorn, och de ska inspekter.. *dududu inpesctor gadget dudududu hoho!*

Nej nu ska jag hitta på något som kan sysselsätta mig!
Kanske läsa nån novell?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0