Onsdag

Hur många mer än jag och Sandra flippade ur när kanal 5 helt plötsligt fick något tekniskt fel och bytte bild med 9an?! .. Asså, de där 5 minutrarna är ju jätte viktiga, iaf inom Grey's .. Jag menar, de hade nog hunnit med 4st konversationer under den tiden som bilden var svart och hoppade och höll på .. fast jag håller med Sandra om att det är nog inte det sista vi kommer se av de där 3 paren. MEN VEM VAR OTROGEN MOT VEM?... Jag dog i princip när Rose sa att hon var med barn, men återuppstod direkt när hon sa att hon skämtade!! .. Och herregud, Christina!!!! .. Detta programmet var ett väldigt händelserikt Säsongsstart för Seatle Grey's .. But we all love it, right?..

Nej nu ska jag gå hand i hand med sängen in i drömmarnas land, seya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0