Goodiebag.

Nu är jag med i en tävling om en Goodiebag som innehåller en telefon, två armband, 3 parfymer, ett par solglasögon och en väska värd 15000:- .. Tror ni att lilla jag från buschen får den chansen att vinna detta? .. Det tror inte jag. Men mormor tyckte att jag var fyndig med det jag skrev, så vi får väll hålla tummarna!
Föresten så sitter jag hemma hos mormor, nyss ätit stekt potatis och lövbiff (tror jag det var?) gött var det iaf! ..

Jag hjälper mormor med MSN och min kusin Andreas håller på att skicka bilder på hans barn nr 2 Jack som föddes för 2 veckor sen, en liten sneaky peaky;
Min kusins andra barn.

Sååå söt om ni frågar mig!! :)..

Nej nu ska jag hjälpa mormor att stressa ner, hon är som en yr höna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0