HELT SLUT!

Äntligen så åker Vilding hem, idag har hon varit billig kan jag lova!! .. Varit och stängt av TVn för mig, och mamma har bara setat & skrattat ... Jag skulle nog också skrattat, om hon hade gjort det där mot någon annan än mig! :P .. Men men, hon har sin charm ändå!! Lilla trollet! :) .. Men det blev tyst och skönt kan jag lova! ..

Jaa, imorn ärre APU igen, ska vara på ICA denna gången, börjar inte förens vid 9 tiden!! ... Så sovmorgon får man ju! :) .. Eftersom jag ska åka moppe så! .. Fast lä åka lite tidigare iaf, måste tanka om jag ska ta mig fram&tillbaka.. Det kommer iaf att bli roligt! ..

Nej nu ska jag njuuuuta av tystnaden!

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: mie

grattis! du blev vinnaren i designtävlingen, adda mig på msn så fixar vi till designen - [email protected]

2008-09-14 @ 21:56:11
URL: http://memie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0