Jisses..

Sitter här  vardagsrummet och kikar lite på bloggar och funderar och är helt enkelt inne i min egna lilla värld, så knackar det på dörren och hundarna (Yrväder som de är) började genast att skälla.. Och jag hoppade högt i soffan! Vadå väckning?! Nu ligger de högt på min "Låga-lista" fast Maja ligger fortfarande 1a efter det hon gjorde här om dagen, då hon satt och jamade i mitt öra oavbrutet i 4 timmar! ... PÅ NATTEN .. Kattj*vel! Men jag vet inte riktigt hur mina kvällar hade sett ut utan hon heller, vem skulle jama när klockan började bli nära 11 som i ett despearat försök att säga "Nu erre sent Madde, nu lägger vi oss." inte vore det då min nattlampa som står och surrar om nätterna! (Japp, jag sover med tänt lyse och är mörkrädd!) ..
Och så har jag bestämt att lägga detta "blogg-mani" lite på hyllan, ni vet.. Design och musik och header och "namn-skylt" i slutet av inläggen, orkar inte sitta och smågrejja med sånt mer.. Vet inte vad det e , börjar väll tycka att det e tröttsamt, måste hitta mig en ny hobby!!
men en sak är då säker gällande designen, nu får den ligga i Tessas händer härdanefter! :) .. Vilka bilder som ska finnas i headern lägger jag nog upp imorn sen får du trixa hur mycket du vill kära syster yster! :) .. Fast en sak ska jag iaf göra på min blogg nu innan jag ger upp, och det e att byta ut texten i inläggen från Tahoma till Verdana, vet inte varför jag hela tiden måste byta texttyp!? ..  
Nejdu, nu tänker jag ta och masa mig ut till min vad var det dom sa Sandra skrev. ? ;D .. Ja jag kommer tyvärr inte ihåg .. Men de som såg FTF1 igår kväll på TV vet nog vad det är vi pratar om! ;) ..

Föresten har ju varit på fotboll med mormor och morfar idag! .. Den alldra bästa kommentaren gav ju morfar iaf..
En flintskalling spelare råkade flyga in i målvakten så det blev en hujedans jädra smäll, morfar säger då;
- Ja, det är en typisk såndär själmordbombande ****** (Med respekt för folkslaget) som ska komma och förstöra!!

Fast då lär jag ju säga att nr 14 fick otroligt mycket stryk av Blgebornas 39a, men han gav igen ganska brutalt ändå! .. Och så fick nr 12 otroligt många skallningar, stackare! Kan inte varit lätt att ta sig av planen när huvudet måste vara i topp spinn för honom! ;) ..

Nejdu, nu blirre te å åk bort på min mopedolle till bror min och leka av mig lite med Flisan sedan spela lite x-box tills Sandra kommer hem!

Adios.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0